Onze school

Welkom op het Kaj Munk College!

Onze school

Op het Kaj Munk College gaat het niet alleen om cijfers en diploma’s. Het gaat er vooral om wie je bent als persoon. Dat is iets wat Kaj Munk, de Deense dichter, toneelschrijver, dominee en verzetsman, ons heeft voorgeleefd. Hij is onze held en inspiratie.

Het Kaj Munk College is een geweldige school voor mavo, havo en vwo. Naast de vakken die alle leerlingen volgen, krijg je vier uur per week projectonderwijs in de richting die jou het meest interessant lijkt. Zo kun je ontdekken wat je echt leuk vindt en waar je goed in bent. En je geeft er je mavo-, havo- of vwo-opleiding een eigen karakter mee. Je kunt kiezen tussen Technasium, Sport & Lifestyle, Digital Discoveries en Art & Design.

Dus, welkom op het Kaj Munk College! Hier gaan we samen leren, ontdekken, en groeien. En het allerbelangrijkst, we gaan samen plezier maken!

Neem een kijkje op onze school en je zult zien dat er altijd iets gebeurt. Leerlingen doen projecten samen, houden presentaties voor elkaar, doen wetenschappelijk onderzoek, voeren proeven uit in het laboratorium en gaan op spannende excursies. Ook dans, toneel, zang en muziek komen aan bod! En als het mooi weer is, genieten we van de zon op onze pleinen.

We zijn enorm trots op onze school en de geweldige dingen die hier gebeuren. We halen zelfs extra deskundigheid in huis door samen te werken met lerarenopleidingen en onderzoeksinstellingen.

Maar wat ons echt bijzonder maakt, is hoe we met elkaar omgaan. Iedereen mag hier zichzelf zijn, maar we vinden het wel belangrijk dat we ons aan de regels houden. Als je hier als brugklasleerling binnenkomt, krijg je alle ruimte om je talenten te ontdekken. En weet je wat het allerbelangrijkst is? We helpen elkaar. Je bent nooit alleen, want we zorgen voor elkaar.

In samenwerking met: